Plán práce 2014/2015

Plán byl projednán na pedagogické radě dne 26. 8. 2014

 

Obsah:

  1. Rozdělení pedagogických úkolů
  2. Časový a obsahový plán pedagogických rad
  3. Celoroční akce
  4. Tematické úkoly
  5. Plán spolupráce s rodinou
  6. Materiální úkoly školy

 

1. Rozdělení pedagogických úkolů

Jaroslava Procházková - ředitelka školy, kabinet TV, sklad učebnic, speciální pedagog, kroužek taneční

Markéta Pecková - koordinátor ŠVP, výchovný poradce, metodik pro ČJ, uvádějící učitel 2. stupně, kabinet ČJ, OV, kroužek turistický

Hana Kadlečková - manažer ICT, metodik pro M, školní parlament, dotační a grantová řízení, kabinet M, F, kroužek háčkování

Martina Křížová - metodik pro cizí jazyky a projektové učení, kabinet AJ, NJ, INF, kroužek konverzace

Štěpánka Bublíková - PR manažer, knihovna ZŠ, kabinet PV,VV, kroužek sborového zpěvu

Radka Andrušíková - školní metodik prevence, preventista pro zdravý životní styl, ovoce do škol, metodik pro první stupeň ZŠ, uvádějící učitel 1. stupně 

Jana Dejmková - zdravotník školy, školní úrazy, kroužek mladých hasičů

Monika Podrázká - kabinet HV

Jana Pšeničková - kabinet D, PŘ, Z, metodik EVVO, kroužek keramický

Blažena Kadeřábková - kabinet CH, kabinet 1. stupně, kroužek AJ, pletení

 

2. Časový a obsahový plán pedagogických rad

A. Přípravný týden - srpen 

  • Plán práce na školní rok 2014/2015
  • Hlavní úkoly v novém školním roce
  • Směrnice a změny v nich
  • Rozdělení úkolů pedagogickým pracovníkům
  • Plán kontrol ředitelkou školy
  • Přidělení tříd a předmětů
  • Úkoly z porady ředitelů
  • Stanovení pozice zapisovatelky pedagogických rad
  • Pracovní řád
  • BOZP
  • Projektové vyučování a kooperativní učení
  • Organizace zahájení školního roku
  • Stav učebnice, sešitů a doplňkových materiálů
  • DVPP
  • Plán a zaměření hospitací, vzájemné hospitace
  • Změny v organizačním řádu školy
  • Změny ve školním řádu a v klasifikačním řádu školy
  • BOZP pro žáky
  • Další povinnosti pedagogických pracovníků
  • Stanovení dlouhodobého projektu k druhé světové válce

 

B. Čtvrtletní - listopad

  • Hodnocení hospitační činnosti
  • Spolupráce s ostatními částmi organizace
  • Prospěch a chování žáků
  • Činnost školní družiny
  • Mimoškolní činnost žáků a zapojení pedagogů
  • Nemocnost žáků
  • Porovnání časových a tematických plánů jednotlivých vyučujících s reálným stavem
  • Inventarizace
  • Zpráva z ukončení projektu EU OP-VK
  • Příprava vánočních aktivit
  • Příprava třídních scůzek
  • Spolupráce s rodinami žáků s SPU
  • BOZP

 

C. Pololetní - leden

  • Rozbor výsledků dosažených v jednotlivých předmětech
  • Porovnání časových a tematických plánů jednotlivých vyučujících s reálným stavem
  • Spolupráce rodiny, školy a PPP Příbram
  • Poznatky z hospitací
  • Rozbor úrazovosti
  • Rizikové chování žáků
  • Negativní jevy ve škole 
  • Zpráva výchovného poradce
  • Zpráva školního metodika prevence
  • BOZP
  • Příprava plesu školy

 

D. Čtvrtletní - duben

  • Prospěch a chování žáků
  • Hodnocení hospitací
  • BOZP
  • Hodnocení činnosti v kroužcích
  • Návrhy na úpravu školní budovy a jejího okolí
  • Organizace oslavy Dne dětí
  • Rizikové chování žáků školy
  • Porovnání časových a tematických plánů jednotlivých vyučujících s reálným stavem

 

E. Závěrečná - červen

  • Hodnocení výsledků výchovně vzdělávací práce za celý školní rok
  • Vyplňování vysvědčení
  • Hodnocení práce jednotlivých útvarů školy
  • Evaluace jednotlivých pracovníků
  • Evaluace školního roku
  • Podklady pro výroční zprávu školy
  • Organizace zakončení školního roku
  • Hodnocení účinnosti organizačního řádu školy, návrhy na změny
  • Hodnocení činnosti kroužků
  • Hodnocení práce jednotlivých pracovníků školy ředitelkou
  • Závěry z hospitací a vzájemných hospitací
  • Vyhodnocení práce projektových týdnů
  • BOZP
  • Úkoly na prázdniny a před prázdninami
  • Poučení žáků před prázdninami

 

Podle potřeby další pedagogické rady při neplánovaných úkolech.

Provozní porady většinou každý měsíc.

 

3. Celoroční akce

Projektové týdny

  • Září – Jsme tu zpět
  • Říjen – Dýňový týden + připomenutí 1. sv. války
  • Listopad – Má vlast, ČR, obec – vztah k vlasti + Rok české hudby
  • Prosinec - Vánoční týden
  • Leden – Nový rok + zadání aktivit ke druhé světové válce
  • Únor – Rodina a mezilidské vztahy
  • Březen – Moje kniha
  • Duben - Velikonoce
  • Květen – Druhá světová válka
  • Červen – Letní čas – připomenutí Mistra Jana Husa

Více viz: Náměty pro projektové učení v jednotlivých měsících

Soutěže – literární, sportovní, dějepisné, výtvarné,…

Koncerty – podle nabídek hudebních agentur

Divadla – podle nabídky KDJS Sedlčany a DAD Příbram – každý stupeň školy 2 krát ročně 

Výstavy – v Městském muzeu Sedlčany, v Knihovně Sedlčany, v Praze

Muzea a památná místa – Hornické muzeum Příbram, památná místa v okolí, Národní muzeum Praha

Přírodní zajímavosti – ekologicky zajímavá místa v okolí školy, projekt WOSA, Drbákov

Výlety

  • první stupeň – poznávání Sedlčanska a Příbramska, Střední Čechy
  • druhý stupeň – poznávání Čech

Besedy – ke zdravému životnímu stylu, ke druhé sv. válce

Ekologické aktivity – úprava školního pozemku, dokončení výukové a relaxační zahrádky, úklid okolí školy, Den Země, Hrachov Centrum ochrany přírody, přírodní zajímavosti regionu – památné stromy, čistírna odpadních vod, třídění odpadu

 

4. Tematické úkoly

Zlepšení pracovního prostředí školy:

  • Výzdoba chodeb a schodiště
  • Estetický vzhled tříd
  • Účelné zařízení sboroven
  • Kvalitní úklid všech prostor školy

 

Zkvalitnění výchovně vzdělávacího procesu:

  • Aktivní využívání všech učebnic, doplňkových materiálů a pomůcek při výuce
  • Aktivní využívání techniky všemi pracovníky školy pro výuku
  • DVPP pedagogů školy
  • Dokončení studia pro získání kvalifikace
  • Rozvíjení mimoškolní činnosti žáků
  • Projektové vyučování se zapojením všech částí organizace
  • Kooperativní učení
  • Dlouhodobý projekt

 

5. Plán spolupráce s rodinou

Řešení aktuálních otázek:

  • Kroužky v mimoškolní činnosti žáků
  • Prevence rizikového chování žáků
  • Prevence běžných rizik
  • Možnost smlouvy s rodiči problémových žáků
  • Žádosti o vytvoření IVP
  • Schválení IVP
  • Práce podle IVP
  • Význam četby pro rozvoj osobnosti žáků a čtenářskou gramotnost
  • Využití prostoru před školou v době přestávek při zajištění bezpečnosti
  • Třídní schůzky TRIA
  • Individuální schůzky s rodiči žáků podle potřeb
  • Kariérové poradenství
  • Výchovné poradenství
  • Speciálně pedagogické poradenství
  • Spolupráce s PPP Příbram
  • Individuální přístup k žákům

 

6. Materiální úkoly školy

Relaxační a výuková zahrádka na školním pozemku - dokončení

Pomůcky do tělocvičny - doplnění

Úprava školního zadního dvora pro pobyt žáků - zpevnění

 

×
Uživatelské preference souborů cookie
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Blokovat vše
Analytics
Nástroje používané k analýze dat za účelem měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
Přijmout
Blokovat