Schránka důvěry
- V tomto roce nevyužívaná, jen tam žáci házeli prázdné papírky. Některé třídy mají svojí schránku ve své třídě, žáci se naučili využívat služeb p. psycholožky.
Nástěnka
- Ve škole máme stabilně jednu stálou informační nástěnku (aktivní čísla k jakékoliv pomoci). Zajímavější pro žáky jsou informační příležitostné plakáty, které si v době přestávek a poledního volna pročítají. Někteří učitelé je využili i v rámci vyučování. Během roku jsou aktualizovány.
Zorganizované preventivní programy:
- Září – Krizové situace a jak v nich obstát aneb solidarita, ne hyenismus (ŠMP, 8.+9.tř., 2h)
- Říjen – Strach není nepřítel (ŠMP, 4.tř., 2h)
- Listopad – Vnitřní motivací k lepšímu (ŠMP, 8.+9.tř, 2h)
- Prosinec – Totalitní režim x svoboda (ŠMP, 8.+9.tř.)
- Leden – Manipulace (ŠMP, 8.+9.tř., 1h), Tělo v mé hlavě, (ŠMP, 6.+7.tř., 2h)
- Duben – Ve zdravém těle (ŠMP, 4.tř., 2h)
- Květen - Alkohol a statistiky (ŠMP, 8.+9.tř.1h), Alkohol, to není v pohodě (ŠMP, 6.+7.tř., 2h)
Ostatní
- přeposlání informačních kanálů na metodu SOFA
- zaslání kontaktů, zdrojů do TH
- vyvěšení návodu, jak nahlížet na děti s ADHD
- seznámení s info a materiály z konference Menza
Řešeno v týmu:
- vztahy mezi chlapci x dívkami (9.tř.)
- agresivní chování při sportu (4.tř.)
- agresivní chování, fyzické ubližování (4.tř.)
- vědomé psychické vydírání (6.tř.)
- ublížení na zdraví, nepřímé důkazy (9.tř.)